TRAVEL WANDER

Cycling,Hiking,swimming,running

Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2019

15 ΧΩΡΙΑ 2 ΝΟΜΟΙ

Στο παρελθόν έχει γίνει επίσκεψη σε αυτά τα μικρά χωριουδάκια των νομών Ηλείας και Αχαΐας με το ideal on road τον Οκτώβριο του '15,το ideal freeder disc τον Μάιο του ΄15 αλλά και το freeder v-brake τον Απρίλιο του ΄17.

Με έναρξη την εθνική Πατρών-Πύργου θα ποδηλατήσουμε μέχρι την Βάρδα στο ύψος της διασταύρωσης με το χωριό Ψάρι και με μερικές ήπιες ανηφόρες θα συναντήσουμε το χωριό Νεάπολη.Με απόλυτη ηρεμία και πολύ μακριά από τον θόρυβο της εθνικής στην επαρχιακή οδό Ερυμάνθειας-Σαντομερίου θα ανταμώσουμε το top κομμάτι της διαδρομής,η ανάβαση στο χωριό Σπάτα με προορισμό την Μονή Αγ.Νικολάου.





Το σημαντικό ιστορικό και θρησκευτικό μνημείο αποτελεί τοπόσημο της περιοχής,βρίσκεται σε υψόμετρο 450μ. σε μια μαγευτική τοποθεσία στις χαμηλές πλαγιές της Νότιας Μόβρης.
 
Κατέβασμα στα χωριά Ματαράγκα,Καγκάδι και Απιδεώνα και έξοδος για εθνική.Να σημειωθεί σε αυτό το σημείο ότι με την έξοδο ξεκίνησε και ένας ανελέητος πόλεμος αντοχής με τον κόντρα άνεμο από το Νέο Βουπράσιο,Μανωλάδα,Αρετή,Λεχαινά έως και την Μυρσίνη.
 Απιδεώνα
Πέρασμα από τα χωριά Νεοχώρι,Μυρσίνη,Λεχαινά,Αρετή,Βάρδα,Ψάρι,Νεάπολη,Σπάτα,Μονή,Άγ.Κωνσταντίνος,Καγκάδι,Απιδεώνα,Ν.Βουπράσιο,Ν.Μανωλάδα,Κουρτέσι.



NUMBERS

  • 93 χλμ με avg 20,3 σε 4 και μισή ώρες
  • avg heart rate 154bpm και max 178
  • total elevation 623m.

strava

Share:

Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου 2019

ΑΝΑΒΑΣΗ ΚΑΣΤΡΟΥ ΜΕ avg 23km/h

    Μερικά μυστικά από την ανάβαση του Κάστρου Κυλλήνης.
  • Σταθερός ρυθμός,
  • χωρίς ορθοπέταλο και
  • σωστές αλλαγές ταχυτήτων

      Όσες περισσότερες ανηφόρες,τόσο αυξάνεται και η δύναμη στα πόδια.
    Η ανάβαση αυτή κατά την διάρκεια του προγράμματος των προπονήσεων για το Brevet είναι απαραίτητη και θα είναι επαναλαμβανόμενη.Γιατί όσα χιλιόμετρα και να διανύσει ένας ποδηλάτης-τισσα αυτό που θα του μείνει αξέχαστο είναι οι μεγάλες και απάνθρωπες ανηφόρες που έχει καταφέρει να κατακτήσει.



Share:

Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου 2019

Από τα 24,9 στα 25,5

Και έχουμε ακόμη πολύ δρόμο για να φθάσουμε τα 30 ή τα 35χλμ/ω.Ο λόγος γίνεται για το avg που ήταν μόνο κατά 5 μονάδες περισσότερο από την χθεσινή προπόνηση αλλά λαμβάνοντας υπόψιν την αφόρητη αντίσταση του αέρα τα αποτελέσματα ήταν αρκετά ικανοποιητικά.



Για τον μήνα Φεβρουάριο έχουν διανυθεί 140χλμ σε 6 ώρες.Οι προπονήσεις για το στόχο της χρονιάς συνεχίζονται.
 strava

Share:

Τρίτη 5 Φεβρουαρίου 2019

ΣΤΡΟΥΣΙ-ΔΗΜΗΤΡΑ-ΒΑΡΘΟΛΟΜΙΟ

Κοιτάζοντας τον αριθμό των προπονήσεων με τις αντίστοιχες ώρες και διάφορα άλλα στατιστικά στοιχεία όπως μέση ταχύτητα,  λίγο μετά την αγορά του Specialized,είναι πραγματικά αξιοσημείωτη η ανοδική πορεία. Αυτό παρατηρήθηκε από την σημερινή προπόνηση όπου με υπερβολικό κόντρα άνεμο σε βαθμό που ήταν ικανός να κάνει ελιγμούς το ποδήλατο, καταγράφηκε μια μέση ωριαία ταχύτητα 25χλμ/ω. Ο κοντός οριζόντιος σκελετός αλλά και η συνολική κατανομή του ποδηλάτου βοηθούν αρκετά στην σωστή τοποθέτηση του σώματος με σκοπό τα καλύτερα αποτελέσματα και την αποφυγή πόνων. 



Στρούσι,Δήμητρα και Βαρθολομιό κάλυψαν απόσταση 22χλμ με avg power 94w.

Share:

Κυριακή 3 Φεβρουαρίου 2019

ΚΟΡΟΙΒΟΣ-ΚΕΝΤΡΟ-ΚΕΡΑΜΙΔΙΑ-ΧΑΒΑΡΙ-ΑΜΑΛΙΑΔΑ

Ηλιόλουστη μέρα..
Το specialized σε ετοιμότητα και το πρωινό μας πετυχαίνει συμμαζεύοντας τα απαραίτητα εφόδια για την βολτοπροπόπονηση των 80χλμ.Χωρίς spd παπούτσια,χωρίς ποδηλατικό pad,χωρίς τζελάκια αλλά με δυο μπουκάλια νερό των 750 ml και μια μπάρα δημητριακών έγινε η εκκίνηση περίπου στις 8π.μ.




Στον σχεδιασμό της διαδρομής στόχος ήταν να καλυφθούν χλμ χωρίς ιδιαίτερα υψομετρικά μιας και θα ήταν η πρώτη μεγάλη απόσταση μετά την 9μηνη αποχή.Τα πρώτα 30χλμ φθάνουν ως το Φράγμα Πηνειού με ήπιες ανηφόρες μέχρι και το χωριό Άγ.Ηλίας για να καταλήξουν στο 40ο χλμ στην Κεραμιδιά.Σε αυτά τα χωριά η ηρεμία και η απόλυτη ησυχία κυριαρχούσαν μέχρι την άφιξη στο Χάβαρι.

Μερικά χλμ αργότερα θα σταματήσουμε στον προαύλιο χώρο της εκκλησίας του Αγ.Ιωάννου πριν την Αμαλιάδα.


Στο κέντρο της Αμαλιάδα το gps έχει καταγράψει ήδη 50χλμ τα οποία θα ολοκληρωθούν στην εθνική Πατρών-Πύργου.
80kml σε 3:30h με avg 22.9kml/h και avg heart rate 160bpm.Route on strava.

Share:

Δευτέρα 28 Ιανουαρίου 2019

ΚΑΣΤΡΟ ΓΛΑΡΕΝΤΖΑΣ



Έχουν περάσει αρκετές ημέρες από την τελευταία περιπλάνηση στην φύση η οποία ήταν στο αλσύλλιο του Αγρινίου.Σήμερα,το specialized dolce θα παραμείνει στην θέση του λόγω "πίτα" λάστιχο αλλά την σειρά του θα δώσει στην απλή χωρίς ιδιαίτερο εξοπλισμό πεζοπορία με μια περιήγηση στο Κάστρο Γλαρέντζας.


Με το φανταστικό παρεάκι σε αργούς ρυθμούς περιπλανηθήκαμε στο επίνειο της Ανδραβίδας,σε μια σημαντική(επί εποχής Φραγκοκρατίας)οχυρωμένη πόλη και λιμάνι της Πελοποννήσου η οποία σήμερα είναι εντελώς κατεστραμμένη.Το λιμάνι και το κάστρο της Γλαρέντζας υποστηριζόταν και από το Κάστρο Χλεμούτσι.














Στο παρελθόν τα δυο προηγούμενα ideal freeder είχαν κάνει την εμφάνισή στους με βροχερές,λασπώδεις μέρες ιδανικές για mtb.
















Περισσότερο φωτογραφικό υλικό θα βρείτε εδώ.
Η διαδρομή στο strava.




Share:

Κυριακή 20 Ιανουαρίου 2019

ΓΑΣΤΟΥΝΗ-ΚΟΡΟΙΒΟΣ-ΡΟΥΠΑΚΙ-ΑΜΠΕΛΟΚΑΜΠΟΣ-ΣΑΒΑΛΙΑ

Σε κάθε brevet που διοργανώνεται υπάρχουν κανόνες οι οποίοι πρέπει να τηρούνται από τον εκάστοτε ποδηλάτη-τισσα που συμμετέχει στην διοργάνωση.Μερικοί από αυτοί είναι η μη μόλυνση του περιβάλλοντος,η χρήση γιλέκου ειδικού τύπου και κράνους αλλά και η απαγόρευση προσπεράσματος σε οχήματα.Για κάθε μη τήρηση αυτών υπάρχουν και οι αντίστοιχες ποινές. 

Αυτό προκάλεσε σκέψεις στην σημερινή προπόνηση με αφορμή την παράνομη διάσχιση και των δυο οχημάτων εντός της εθνικής οδού Πατρών-Πύργου.Από την μια η διέλευση του specialized στην άκρη του οδοστρώματος και στην ίδια πλευρά ένας γεωργικός ελκυστήρας(κοινώς τραχτέρ) με καρότσα.

Το μόνο πρόβλημα είναι ότι το δεύτερο είχε ταχύτητα 12 χλμ/ω και το αμέσως μεγαλύτερο πρόβλημα ήταν ότι το να βγει κανείς να προσπεράσει από την αριστερή πλευρά με διέλευση οχημάτων τουλάχιστον 80χλμ/ω.
Στην περίπτωση αυτή η προσπέραση από αριστερά δεν προτείνεται για κανένα λόγο οπότε η μια και μοναδική επιλογή είναι η συνοδεία.Αν και για του λόγου το αληθές σε ένα άνοιγμα στο ύψος ενός πρατηρίου καυσίμων η προσπέραση από δεξιά ήταν αναγκαστική.Αυτό επιτρέπεται ή τιμωρείται από τους κανονισμούς του brevet?

Μέχρι να απαντηθεί το ερώτημα,πίσω στους αριθμούς.
Η διαδρομή συνολικά 46χλμ και μέση ταχύτητα τα 21χλμ συμπεριλαμβανομένης και της μικρής στάσης(χαθήκαμε!!) στο χωριό Αμπελόκαμπος.Από την Γαστούνη στον Κορόιβο,πέρασμα από το Ρουπάκι και τον Αμπελόκαμπο και με τελικό προορισμό τα Σαβάλια πριν την επιστροφή στην Γαστούνη.

Ο συνολικός χρόνος κάλυψης ήταν 2 ώρες και 11 λεπτά και η αναλυτική διαδρομή εδώ.
Share:

Labels

Blog Archive

FOLLOW ON STRAVA

Συνολικές προβολές σελίδας