TRAVEL WANDER

Cycling,Hiking,swimming,running

Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου 2019

Από τα 24,9 στα 25,5

Και έχουμε ακόμη πολύ δρόμο για να φθάσουμε τα 30 ή τα 35χλμ/ω.Ο λόγος γίνεται για το avg που ήταν μόνο κατά 5 μονάδες περισσότερο από την χθεσινή προπόνηση αλλά λαμβάνοντας υπόψιν την αφόρητη αντίσταση του αέρα τα αποτελέσματα ήταν αρκετά ικανοποιητικά.



Για τον μήνα Φεβρουάριο έχουν διανυθεί 140χλμ σε 6 ώρες.Οι προπονήσεις για το στόχο της χρονιάς συνεχίζονται.
 strava

Share:

Τρίτη 5 Φεβρουαρίου 2019

ΣΤΡΟΥΣΙ-ΔΗΜΗΤΡΑ-ΒΑΡΘΟΛΟΜΙΟ

Κοιτάζοντας τον αριθμό των προπονήσεων με τις αντίστοιχες ώρες και διάφορα άλλα στατιστικά στοιχεία όπως μέση ταχύτητα,  λίγο μετά την αγορά του Specialized,είναι πραγματικά αξιοσημείωτη η ανοδική πορεία. Αυτό παρατηρήθηκε από την σημερινή προπόνηση όπου με υπερβολικό κόντρα άνεμο σε βαθμό που ήταν ικανός να κάνει ελιγμούς το ποδήλατο, καταγράφηκε μια μέση ωριαία ταχύτητα 25χλμ/ω. Ο κοντός οριζόντιος σκελετός αλλά και η συνολική κατανομή του ποδηλάτου βοηθούν αρκετά στην σωστή τοποθέτηση του σώματος με σκοπό τα καλύτερα αποτελέσματα και την αποφυγή πόνων. 



Στρούσι,Δήμητρα και Βαρθολομιό κάλυψαν απόσταση 22χλμ με avg power 94w.

Share:

Κυριακή 3 Φεβρουαρίου 2019

ΚΟΡΟΙΒΟΣ-ΚΕΝΤΡΟ-ΚΕΡΑΜΙΔΙΑ-ΧΑΒΑΡΙ-ΑΜΑΛΙΑΔΑ

Ηλιόλουστη μέρα..
Το specialized σε ετοιμότητα και το πρωινό μας πετυχαίνει συμμαζεύοντας τα απαραίτητα εφόδια για την βολτοπροπόπονηση των 80χλμ.Χωρίς spd παπούτσια,χωρίς ποδηλατικό pad,χωρίς τζελάκια αλλά με δυο μπουκάλια νερό των 750 ml και μια μπάρα δημητριακών έγινε η εκκίνηση περίπου στις 8π.μ.




Στον σχεδιασμό της διαδρομής στόχος ήταν να καλυφθούν χλμ χωρίς ιδιαίτερα υψομετρικά μιας και θα ήταν η πρώτη μεγάλη απόσταση μετά την 9μηνη αποχή.Τα πρώτα 30χλμ φθάνουν ως το Φράγμα Πηνειού με ήπιες ανηφόρες μέχρι και το χωριό Άγ.Ηλίας για να καταλήξουν στο 40ο χλμ στην Κεραμιδιά.Σε αυτά τα χωριά η ηρεμία και η απόλυτη ησυχία κυριαρχούσαν μέχρι την άφιξη στο Χάβαρι.

Μερικά χλμ αργότερα θα σταματήσουμε στον προαύλιο χώρο της εκκλησίας του Αγ.Ιωάννου πριν την Αμαλιάδα.


Στο κέντρο της Αμαλιάδα το gps έχει καταγράψει ήδη 50χλμ τα οποία θα ολοκληρωθούν στην εθνική Πατρών-Πύργου.
80kml σε 3:30h με avg 22.9kml/h και avg heart rate 160bpm.Route on strava.

Share:

Δευτέρα 28 Ιανουαρίου 2019

ΚΑΣΤΡΟ ΓΛΑΡΕΝΤΖΑΣ



Έχουν περάσει αρκετές ημέρες από την τελευταία περιπλάνηση στην φύση η οποία ήταν στο αλσύλλιο του Αγρινίου.Σήμερα,το specialized dolce θα παραμείνει στην θέση του λόγω "πίτα" λάστιχο αλλά την σειρά του θα δώσει στην απλή χωρίς ιδιαίτερο εξοπλισμό πεζοπορία με μια περιήγηση στο Κάστρο Γλαρέντζας.


Με το φανταστικό παρεάκι σε αργούς ρυθμούς περιπλανηθήκαμε στο επίνειο της Ανδραβίδας,σε μια σημαντική(επί εποχής Φραγκοκρατίας)οχυρωμένη πόλη και λιμάνι της Πελοποννήσου η οποία σήμερα είναι εντελώς κατεστραμμένη.Το λιμάνι και το κάστρο της Γλαρέντζας υποστηριζόταν και από το Κάστρο Χλεμούτσι.














Στο παρελθόν τα δυο προηγούμενα ideal freeder είχαν κάνει την εμφάνισή στους με βροχερές,λασπώδεις μέρες ιδανικές για mtb.
















Περισσότερο φωτογραφικό υλικό θα βρείτε εδώ.
Η διαδρομή στο strava.




Share:

Κυριακή 20 Ιανουαρίου 2019

ΓΑΣΤΟΥΝΗ-ΚΟΡΟΙΒΟΣ-ΡΟΥΠΑΚΙ-ΑΜΠΕΛΟΚΑΜΠΟΣ-ΣΑΒΑΛΙΑ

Σε κάθε brevet που διοργανώνεται υπάρχουν κανόνες οι οποίοι πρέπει να τηρούνται από τον εκάστοτε ποδηλάτη-τισσα που συμμετέχει στην διοργάνωση.Μερικοί από αυτοί είναι η μη μόλυνση του περιβάλλοντος,η χρήση γιλέκου ειδικού τύπου και κράνους αλλά και η απαγόρευση προσπεράσματος σε οχήματα.Για κάθε μη τήρηση αυτών υπάρχουν και οι αντίστοιχες ποινές. 

Αυτό προκάλεσε σκέψεις στην σημερινή προπόνηση με αφορμή την παράνομη διάσχιση και των δυο οχημάτων εντός της εθνικής οδού Πατρών-Πύργου.Από την μια η διέλευση του specialized στην άκρη του οδοστρώματος και στην ίδια πλευρά ένας γεωργικός ελκυστήρας(κοινώς τραχτέρ) με καρότσα.

Το μόνο πρόβλημα είναι ότι το δεύτερο είχε ταχύτητα 12 χλμ/ω και το αμέσως μεγαλύτερο πρόβλημα ήταν ότι το να βγει κανείς να προσπεράσει από την αριστερή πλευρά με διέλευση οχημάτων τουλάχιστον 80χλμ/ω.
Στην περίπτωση αυτή η προσπέραση από αριστερά δεν προτείνεται για κανένα λόγο οπότε η μια και μοναδική επιλογή είναι η συνοδεία.Αν και για του λόγου το αληθές σε ένα άνοιγμα στο ύψος ενός πρατηρίου καυσίμων η προσπέραση από δεξιά ήταν αναγκαστική.Αυτό επιτρέπεται ή τιμωρείται από τους κανονισμούς του brevet?

Μέχρι να απαντηθεί το ερώτημα,πίσω στους αριθμούς.
Η διαδρομή συνολικά 46χλμ και μέση ταχύτητα τα 21χλμ συμπεριλαμβανομένης και της μικρής στάσης(χαθήκαμε!!) στο χωριό Αμπελόκαμπος.Από την Γαστούνη στον Κορόιβο,πέρασμα από το Ρουπάκι και τον Αμπελόκαμπο και με τελικό προορισμό τα Σαβάλια πριν την επιστροφή στην Γαστούνη.

Ο συνολικός χρόνος κάλυψης ήταν 2 ώρες και 11 λεπτά και η αναλυτική διαδρομή εδώ.
Share:

Σάββατο 19 Ιανουαρίου 2019

ΒΡΑΝΑΣ-ΚΑΣΤΡΟ-ΛΟΥΤΡΑ-ΑΡΚΟΥΔΙ-ΓΛΥΦΑ-ΜΑΧΟΣ


Δύο ανηφόρες με αυξανόμενη αλλά όχι απότομη κλίση περιείχε η επόμενη προπόνηση.Η πρώτη ήταν αυτή του Κάστρου και η δεύτερη από το χωριό Γλύφα προς Βαρθολομιό.


Μάχος,Βαρθολομιό,ανάβαση Κάστρου και από εκεί για τον παραθαλάσσιο οικισμό του Αρκουδιού.Στο 30ο χλμ περίπου της διαδρομής θα γίνει η ανάβαση από την Γλύφα προς το χωριό Μάχο και θα καλυφθούν συνολικά 48χλμ.Μέγιστη στιγμιαία ταχύτητα στις κατηφόρες 45χλμ και avg 18km/h. 


Αναλυτικά η διαδρομή στο strava.


Share:

Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2019

ΜΕ ΚΟΝΤΡΑ ΑΝΕΜΟ



Η τρίτη κατά σειρά προπόνηση για τον στόχο του 2019 έγινε μεσημέρι.Αφού ο χρόνος ήταν περιορισμένος έγιναν μόνο 18χλμ με αυξημένη την μέση ωριαία ταχύτητα.Σε 45 λεπτά η μ.ω.τ. ήταν 23χλμ/ω.Ο έντονος-κόντρα-άνεμος με την δυνατή ταχύτητά του δεν άφηνε πολλά περιθώρια για να επιτευχθεί καλύτερος χρόνος εκτός από την μοναδική μέγιστη στιγμιαία ταχύτητα των 39χλμ/ω.Η αντίσταση του ανέμου δυσκόλευε αλλά τα οφέλη του ήταν πραγματικά μόνο θετικά.Μάλιστα,ήταν από τις ελάχιστες φορές που χρησιμοποιήθηκε η πιο αεροδυναμική στάση της κούρσας με σκοπό την μικρότερη αντίσταση.Το πιάσιμο του τιμονιού έγινε δηλαδή από αρκετά χαμηλά αλλά ήταν απαραίτητη η ετοιμότητα από τις αερομάζες από την διέλευση των οχημάτων,ειδικά τα ογκώδη οχήματα.
Η διαδρομή εδώ.




Share:

Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2019

ΚΑΣΤΡΟ-ΒΡΑΝΑΣ-ΓΑΣΤΟΥΝΗ-ΑΝΔΡΑΒΙΔΑ


Η επόμενη προπόνηση έλαβε μέρος με ανάβαση στο Κάστρο Κυλλήνης.Μια διαδρομή 38χλμ περίπου η οποία διέσχιζε τα χωριά Βρανάς,Βαρθολομιό,Γαστούνη και Ανδραβίδα.Τα περισσότερα χλμ από αυτά ήταν χωρίς υψομετρικά πλην της ανηφόρας του Κάστρου. Ο καιρός ήταν μη βροχερός αλλά το κρύο τσουχτερό. 
Η διαδρομή εδώ.



Share:

Τρίτη 8 Ιανουαρίου 2019

ΠΡΟΠΟΝΗΣΕΙΣ ΓΙΑ BREVET

Ξεκίνησαν και επίσημα οι προπονήσεις για να επιτευχθεί ο στόχος για το 2019 που δεν είναι άλλος από την συμμετοχή και την ολοκλήρωση ενός brevet. Το brevet είναι εμπειρία με κανόνες με σκοπό την ολοκλήρωση των 200χλμ.
Για να επιτευχθεί αυτό θα πρέπει να προσθέτουν πολλά χλμ ''στα πόδια'' πράγμα που σημαίνει αρκετές ώρες πάνω στην σέλα και όχι μόνο. Θα μοιραστούν και ώρες στο γυμναστήριο όταν ο καιρός δεν το επιτρέπει.
Η σημερινή προπόνηση ήταν ηλιόλουστη αλλά με αρκετό κρύο. Με αρκετά χαμηλή θερμοκρασία και καλύφθηκαν 28χλμ.

 Strava 
Share:

Labels

Blog Archive

FOLLOW ON STRAVA

Συνολικές προβολές σελίδας